Translate

среда, 27 марта 2013 г.

Модуль 5--6
   Я можу використовувати интернет ресурси для того, щоб зробити процес навчання більш цікавим, вдовільнити потреби в знаннях учнів 21 сторічча, залучити дітей до робочого процесу та просто для пошуку інформації
  Я можу забеспечити відповідальне та відповідне використання учнами інтернет ресурсів, я віз'му дозвіл батьків, проведу інструктаж безпечної роботи в інтернеті, познайомлю з такими поняттями, як "авторське право" та "плагіат", дам читкий план подальшої дії учнів при виконанні роботи.
  Я вважю, що навички з технологіею пошуку в інтернеті та оцінування веб ресурсів допоможе моім дітям робити аналіз, оцінювати та робити  синтез знайденої інформації.
   Нестандартне використання інтернету приводить до того, що в  учні можуть завели друзів під час поїздки з класом закордон. Вони будуть спроможні чатитись з ними у реальному часі, отримавти досвід справжнього цілеспрямованого навчання, а також і цікавої розваги. Тільки в режимі реального часу в чаті учні справді розуміють, що насправді відбувалося, і що вони тепер знають і розуміють культуру інших.
  Під час проекту я буду оранізовувати спілкування мої учнів використовуючи блогі, веб сторінки для спілкуваня зі мною та один з одним, вони спропожні будуть робити самооцінку та оцінювати учнів з іншої команди.
  Я можу використовувати гаджети блогу: перекладач, документи, малюнки, аудіо записи, медіо файли та відео, для того щоб краще відкрити тему, донести до дітей саму суть.
  У цих модулях я навчилася робити форму анкетування, оцінювати веб сайти

Комментариев нет:

Отправить комментарий